13.3.17

GIRLS IN BOY CLOTHES


Hey everyone,
anyone can express themselves in various ways. Walking through the streets you see people with so many different styles and even though we might not wear all of those, we should still accept them. Some people dress very feminine and some more edgy. Some like to wear skirts and some always wear trousers. There are so many clothes to choose from and there are even more clothes if you don't just look at the womens section (or for the males out there, if you don't only look at the mens section). I mean, why shouldn't us girls also try on stuff from the mens section.
Actually I gotta admit that I didn't even really think about it until I saw mens shirts in some hauls from my favorite female YouTubers. This really made me think: Is there even really such a thing as mens clothes and womens clothes.
Since I visited some friends over the weekend I let my guy friend there choose an outfit for me  consisting only of mens clothes since I thought it would be really fun to try. I actually really like the outfit (even though it didn't really fit me that well) and I could see other bloggers wearing something like this 'even though' the clothes are from the mens section. For me this shows that anyone can wear anything and that there shouldn't always be strict men or women sections in stores. There are so many pretty things in both sections and there are also things I wouldn't buy in both sections. So it's really not about the gender but about the style of the clothes you are searching for.
I really hope that some of you now may also go through the mens stuff and that maybe you will find some outfits you like. If you do so please tell me about it in the comments or send me your photos on Instagram. I'm excited on your finds!

//

Hey Leute,
jeder kann sich heutzutage auf verschiedene Art und Weise verwirklichen. Auf den Straßen kann man Menschen mit den unterschiedlichsten Kleidungsstilen sehen und auch, wenn man nicht alle davon tragen würde, sollte man sie dennoch akzeptieren. Einige kleiden sich sehr feminin und andere eher lässig. Einige tragen gerne Röcke und andere tragen immer Hosen. Es gibt so viel Kleidung aus der man wählen kann und sogar noch mehr Kleidung, wenn man sich nicht nur auf die Frauenabteilung festlegt (oder für die Männer da draußen, wenn man nicht nur in der Männerabteilung schaut). Also ehrlich, warum sollten wir Mädels keine Sachen aus der Jungsabteilung anprobieren
Ich muss zugeben, dass ich darüber nie wirklich nachgedacht habe, bis ich in gesehen habe, wie einige meiner Lieblingsyoutuberinnen Männerklamotten in ihren Hauls gezeigt haben. Das hat mich zum Nachdenken gebracht: Gibt es wirklich so etwas wie Männer- und Frauenkleidung.
Da ich am Wochenende ein paar Freunde besucht habe, habe ich meinen Kumpel dort gebeten ein Outfit für mich zusammenzustellen, das nur aus Männerklamotten besteht, weil ich dachte, dass es interessant wäre das zu probieren. Um ehrlich zu sein finde ich das Outfit echt cool (auch wenn mir die Sachen nicht unbedingt richtig passen) und ich könnte mir auch andere Blogger darin vorstellen, 'obwohl' es nur Sachen aus der Männerabteilung sind. Für mich zeigt das Ganze nur wieder, dass jeder alles tragen kann und es nicht unbedingt streng getrennte Männer- und Frauenabteilungen geben sollte. In beiden Abteilungen gibt es so viele schöne Sachen und auch so viel, was ich mir kaufen würde. Es geht also wirklich nicht um das Geschlecht, sondern darum, nach welchem Stil man sucht.
Ich hoffe, dass einige von euch jetzt vielleicht auch eher mal in der Männerabteilung gehen und, dass ihr dort Outfits findet, die ihr mögt. Falls ihr coole Sachen findet, könnt ihr mir gerne darüber in den Kommentaren berichten oder mir die Fotos auf Instagram schicken. Ich bin sehr gespannt, was ihr so findet!










 


Thanks so much to David again for lending me this outfit. It was really fun to try them on and they were like so comfy. I defenitily know who I will steal my clothes from next time ;)

Shirt | Carhartt
Jeans | H&M
Belt | Diesel
Shoes | Converse
Glasses | Humphreys
Watch | Apple

I will talk to you really soon,

Norina xx

Stay updated via Bloglovin' Follow

No comments:

Post a Comment