.post-body img { max-width: 100%; max-height: auto; display: block; margin: auto; } -->

20.2.17

DREAMY HALLSTATT


Hey everyone,
sooo if you could read my emotions through the way I'm writing then you'd probably ask yourself why I sound so overly excited. Well, guys todays post is about a really special trip I took yesterday. As you can read in the title I went to Hallstatt, which is a reaally small city in Austria. I've first seen it on Instagram a little longer than a year ago and from then on I've always wanted to go there ever since. We weren't even really planning on going there until Saturday 🙈
Hallstatt is a small but extremly pretty little town. It's located at a big sea and you can see the mountains from about every point of the city. The view is sooo amazing and we literally stopped every few meters because of  'how pretty' or 'how cute' something was! I'd really like to go there again one day (maybe not on a Sunday where some of the little restaurants are closed) This town is definitely worth a visit, so if you're ever near you should really consider stopping there for a few hours. But now I think I'll just let the photos speak for themselves now.

//

Hey Leute,
könntet ihr anhand meines Geschriebenen jetzt meine Emotionen erkennen, würdet ihr euch fragen, warum ich so extrem aufgeregt klinge. Als, der heutige Post ist über einen ganz besonderen Ausflug, den ich gestern unternommen habe. Wie ihr schon im Titel lesen könnt war ich in Hallstatt, einer ziiemlich kleinen Stadt in Österreich. Ich habe sie vor etwas mehr als einem Jahr auf Instagram entdeckt und wollte seitdem immer dorthin. Wir hatten bis Samstag  noch nicht einmal wirklich geplant dort wirklich hinzufahren 🙈
Hallstatt is eine kleine aber total schöne Stadt. Es liegt direkt an einem großen See und man kann von jedem Punkt der Stadt aus die Berge sehen. Die Aussicht ist wundervoll und wir mussten alle paar Meter anhalten, weil eine von uns etwas 'sooo schön' oder 'sooo süß' fand! Ich würde gerne irgendwann noch einmal dorthin (nur vielleicht nicht unbedingt an einem Sonntag, wenn einige der kleinen Restaurants geschlossen haben) Ich denke, dass dieser Ort auf jeden Fall eine Besuch wert ist, also falls ihr mal in der Nähe sein solltet, solltet ihr überlegen dort einmal Halt zu machen. Aber jetzt werde ich die Bilder mal für sich sprechen lassen.













Pullover: Pull&Bear (old)
similar one: Polo Ralph Lauren
Jeans: H&M
Jacket: C&A
Bag: Mango
similar one: Calvin Klein
Shoes: Converse

I will talk to you really soon,

Norina xx

Stay updated via Bloglovin' Follow

No comments:

Post a Comment